Політика конфіденційності
Політика конфіденційності розроблялася на основі закону «Про захист персональних даних». Належить до інформації, яку адміністрація отримує від своїх клієнтів. Передається при наданні фінансових послуг та інших дій.
Редакція, що діє, відноситься до публічних документів, розміщених в інтернеті. Співробітники компанії відстежують зміни у законодавстві. З появою публікується нова редакція документа. Старий текст переноситься до архіву. Користуючись послугами сайту, відвідувач підтверджує згоду на зміни. Гравець повинен погодитися зі збором та подальшою обробкою персональних даних.
Основна термінологія
До адміністрації належать співробітники, які отримали право керування сайтом. Вони становлять список особистих даних. Враховується детальність обробки та потреба в документальному підтвердженні.
Користувачем вважається людина, яка отримала доступ до послуг компанії за допомогою Інтернету. Гравець - відвідувач, який пройшов ідентифікацію. Відмінна риса - попереднє створення облікового запису. Потрібно прийняти оферту компанії та дотримуватися правил.
Онлайн - наявність сервісу, що діє в Інтернеті в режимі реального часу.
Базою даних вважається сукупність особистої інформації. Перекладається на електронний формат. Може складатися на кшталт картотеки.
Власник особистих даних - юридична або фізична особа, яка дає згоду на обробку інформації. Ціль вказується в законі в кожній конкретній юрисдикції. Обов'язково публікується склад.
Згода суб'єкта індивідуальних даних - волевиявлення, виражене добровільно. Це письмовий документ, зокрема електронний. Необхідно враховувати заявлені цілі обробки.
Згодою гравця називають волевиявлення, дане на обробку персональної інформації. До цього пункту відноситься застосування мобільного шифрування MSISDN.
Обробкою даних вважається сукупність дій, які у інформаційної системі повністю чи частково. Частина відомостей може перебувати у картотеках. Дані беруться як на зберігання. Можуть реєструватися та накопичуватися, змінюватись, адаптуватися чи використовуватися. Передача третім особам дозволяється лише за домовленістю.
Розпорядником персональних даних стає власник бази. Повинен займатися опрацюванням інформації на законних умовах.
Суб'єкт особистих даних - людина, відомості про яку зберігаються та використовуються.
До третіх осіб належать особи, крім суб'єктів персональних даних. До них також не належать люди, уповноважені Верховною Радою України.
Особистий кабінет – частина внутрішньої інформаційно-телекомунікаційної системи. Підлаштовується під кожного окремо взятого клієнта. У цьому місці зберігається персональна інформація (коментарі працівників та копії документів, що з'являються під час обслуговування).
Знеособлення персональної інформації - знищення відомостей, які раніше використовувалися для ідентифікації особи.
Уповноваженою називається особа, призначена Верховною Радою з прав людини.
Правилами стали пункти, складені оператором азартних ігор. Стосуються їх проведення та участі користувачів.
загальні положення
При використанні сайту вважається, що гравець погодився з політикою конфіденційності. Враховується з моменту, коли особисті дані зазначаються у відповідній формі. За незгоди користувач повинен залишити портал компанії.
Публікувана політика конфіденційності стосується цього сайту. Адміністрація не несе відповідальності за третіх осіб, на майданчики яких гравець може перейти за посиланням. Наприклад, соціальні мережі (Facebook, Instagram, Youtubе) та сервіси з офіційною інформацією. На інших порталах діють власні політики конфіденційності.
Предмет документу
У документі детально описуються відносини, пов'язані з нерозголошенням особистих даних. Використовується режим захисту та конфіденційності. Адміністрація сайту збирає для статистики IP-адреси гравців. Інформація може застосовуватися для контролю фінансових платежів та вирішення технічних проблем.
На сайті описується порядок обробки інформації. Приділяється увага мети використання, видів, можливостей взаємодії підприємства з третіми особами. Важливо зберігати захищений доступ та безпеку.
Гравець має право видаляти або блокувати персональну інформацію. З будь-яких питань слід звертатися до адміністрації. Це стосується уточнення моментів захисту інформації. На основі таких принципів базуються положення:
- Неприпустимість використання клієнтської інформації для створення бази даних.
- Характер та обсяг інформації узгоджуються.
- Відповідність заявленої мети, що вказується під час збору відомостей.
- Точність виконання.
Обробка виконується адміністрацією на підставі згоди гравця. Мета збору особистих даних вказується документально та враховується усіма структурними підрозділами підприємства. Інформація потрібна для ідентифікації користувача, який реєструється на порталі.
Зворотній зв'язок складається з запитів та повідомлень. Встановлюється обов'язково. До інших понять належать:
- обробка фінансової інформації, отримання платежів;
- визначення місця знаходження для запобігання шахрайству;
- рекламна діяльність, надання послуг;
- підтвердження достовірності зазначеної інформації;
- створення облікового запису (за згодою відвідувача);
- моніторинг використання сайту;
- повідомлення про бонуси та акції;
- підтримка облікового запису; комунікація;
- оцінка рівня зацікавленості послугами;
- відповіді на коментарі та питання;
- перерахунок виграшу (за його наявності);
- вирішення спорів, стягування плати;
- усунення проблем та помилок на сайті;
- проведення опитувань для збирання інформації;
- покращення якості послуг.
Можливі нюанси. Наприклад, перешкода незаконній чи забороненій діяльності.
Збір та використання особистої інформації
Під час використання веб-сайту обробляються дані, отримані від гравця. Використовуються відомості, що вказуються під час заповнення реєстраційної анкети. У разі користування послугами передається частина інформації (дата народження, адреса проживання, платіжні дані, номер телефону, e-mail).
Користувач повинен бути відсутнім у реєстрі осіб, яким заборонено участь в азартних іграх. До повного переліку особистих відомостей відносяться:
- підлога, номер телефону;
- ПІБ, e-mail;
- логін Skype (на вимогу адміністрації);
- дата народження;
- адреса проживання;
- платіжні дані;
- віддана валюта;
- додаткові документи;
- відомості для ідентифікації;
- файли cookie;
- IP-адреса;
- інша інформація.
Деякі різновиди інформації збираються автоматично. Стосуються браузера та IP-адреси відвідувача. Портал збирає інформацію, яка вказується добровільно. Це відповідає нормативам чинного законодавства.
Аналізуються входи до системи. Інша інформація щодо трафіку не обробляється і не зберігається. Діє обмеження мінімального обсягу даних. Потрібні виключно для забезпечення нормальної роботи. Користувач обов'язково повідомляється у момент збору.
Заборонено обробку інформації, на яку накладено законодавчі обмеження. До такої належать расове чи етнічне походження, політичні, релігійні чи інші погляди. При реєстрації не потрібно вказувати дані про стан здоров'я та статевого життя, біометричні чи генетичні дані, членство у профспілці.
Використання cookies
Під час відвідування сайту збираються файли cookie, які зберігаються на комп'ютері користувача. З їх допомогою збирається різна інформація (налаштування користувача, вибір сторінки та мови). Перехід до послуг залу стає зручнішим. Ці файли можна самостійно приймати або блокувати. Щоб виконувати такі дії, потрібно правильно настроїти браузер. Якщо cookies не приймаються, робота порталу порушується.
Куки поділяються на кілька різновидів. Ці файли потрібні для надання певних функцій та послуг. Наприклад, доступ до авторизації та створення облікового запису. Проміжну інформацію можна отримати за допомогою експлуатаційних файлів. Це відвідування сайту, кількість функцій та сервісів. Потрібні для аналітики та збереження конфігурацій (мова інтерфейсу), заданих гравцем.
Використання інформації іншими сервісами
Для збору даних застосовуються сторонні партнерські послуги. Це пошукові та платіжні системи, соціальні мережі. Вони самостійно використовують інформацію для сторонньої реклами. Подробиці публікуються на веб-сайтах компаній. За необхідності можна відмовитись від обробки персональних даних, але відвідувач не зможе користуватися послугами сайту.
Інформація про клієнтів не передається стороннім організаціям. Виняток – випадки, коли такі дії вказуються у політиці конфіденційності. На підставі закону дозволяється передача відомостей про гравців державним органам.
Обмежений доступ до особистих даних
Зібрані особисті дані належать до інформації з обмеженим доступом. Вони вважаються конфіденційними завдяки впровадженню цифрового захисту.
Права та обов'язки сторін
Гравець повинен знати про джерела збирання особистої інформації. Клієнт має право запросити мету, місцезнаходження даних, адресу проживання розпорядника. Відвідувачу сайту дозволено видавати довіреності іншим на отримання інформації про себе. До прав геймера належать:
- збереження честі, гідності, ділової репутації фізичної особи;
- заборона на обробку особистої інформації;
- одержання відомостей про надання доступу третім особам;
- час відповіді – до 30 діб з моменту запиту;
- захист відомостей від випадкового знищення, втрати, незаконної обробки;
- знищення особистих даних, зібраних незаконно;
- подання скарги уповноваженому Верховної Ради України;
- використання правового захисту у разі порушення законодавства;
- згоду на обробку особистих відомостей;
- захист від прийняття автоматизованого рішення;
- знання механізму обробки відомостей.
Гравець може звернутися до адміністрації сайту електронною поштою та за бажанням відкликати згоду на обробку, блокування або видалення особистих відомостей. Ці права відповідають політиці конфіденційності.
Відвідувач зобов'язаний розміщувати персональну інформацію чи доповнювати у разі зміни. Вона потрібна для використання веб-сайту. До обов'язків адміністрації належать:
- використовувати відомості з метою, зазначеною у політиці конфіденційності;
- забезпечити зберігання конфіденційної інформації у таємниці;
- обережно ставиться до захисту важливих відомостей.
Власник бази під час використання персональних відомостей може виконувати будь-які дії. Вони стосуються захисту та обробки, передачі іншим особам за згодою гравця. Головна вимога – відповідність законодавству. Повинні створюватись умови для захисту. Власник бази не може розголошувати інформацію на власний розсуд. Не можна передавати доступ іншим суб'єктам взаємовідносин.
Співробітники компанії можуть користуватися інформацією, яка відповідає їх професійним, трудовим або службовим обов'язкам. Вони повинні не допускати розголошення. Заборона діє навіть у випадку, коли дії працівників припинені. Виняток – випадки, встановлені законом. Заборонено використовувати інформацію про особисте життя для підтвердження ділової активності.
Збір особистих даних – складова частина обробки. Він складається з дій щодо підбору відомостей про фізичну особу. Дані об'єднуються та систематизуються, після чого вносяться до бази. При зберіганні має забезпечуватися їхня цілісність.
Взаємодія з третіми особами
Фірма не надає інформацію третім особам. Винятком є випадки, що відповідають вимогам законодавства. До них належать прохання суб'єкта. Керівництво компанії розуміє, що персональні дані – цінність із незмінним вмістом. Така інформація відноситься до немайнового права фізичної особи. Робиться все можливе для її захисту.
На майданчику є посилання на інші сайти, які розміщуються з інформаційною метою. При переході дія політики конфіденційності припиняється. Останню рекомендується регулярно перечитувати. Це важливо робити до розміщення відомостей, якими ідентифікують гравця.
Дозволено передавати бізнес-партнерам персональну інформацію відвідувачів без урахування територіального розміщення. Фірма гарантує інформування інших учасників процесу про політику конфіденційності та правила обробки особистих даних. Компанія має право періодично залучати третіх осіб.
Важливою є відповідність мети, зазначеної в політиці конфіденційності. Відповідно до закону, дії регулюються договірними взаємовідносинами. Особисті відомості клієнтів передаються державному органу у випадках, описаних у законодавстві України.
Конфіденційність активності користувача
Аналіз трафіку є важливим для адміністрації сайту. Вивчається активність гравців, які проходять через мережу. Захищається доступ до електронної пошти згідно з вимогами закону. Портал не порушує таємниці відвідувача сервісу.
Захист персональних даних
На сайті використовуються загальноприйняті стандарти. Вони стосуються технічного та операційного захисту інформації від зміни, втрати, знищення, неправильного використання. Абсолютну гарантію захисту від зовнішніх загроз виключено. Компанія забезпечує запобігання несанкціонованому використанню, перешкоду незаконному розголошенню, збереження конфіденційності. Положення за необхідності доповнюються.
Сайт надає доступ до відомостей уповноважених працівників, які повинні взяти на себе зобов'язання забезпечувати конфіденційність даних. Співробітники працюють із урахуванням вимог компанії. Забороняється передавати інформацію без згоди суб'єкта. Винятком стають випадки, встановлені законом та які стосуються національної безпеки, економічного благополуччя, прав людини.
Умови доступу до особистих даних
За згодою користувача визначається порядок доступу до інформації, що належить третім особам. Власник дозволяє обробку у порядку, встановленому законодавчо. Згода — свідома та підтверджуюча дія. Має бути конкретним і вільним, без ризику зрозуміти пункти подвійно. Гравець має право заявити про згоду письмово чи усно. Найчастіше використовується електронна форма.
Згода може надаватись за допомогою вибору відповідних технічних параметрів. Наприклад, галочка у відповідному осередку. Можливе документальне підтвердження дій, яке має чітко вказувати на прийняття умов запропонованої обробки інформації. Якщо цілей декілька, гравець погоджується з кожною з них. Згода повинна бути ясна і чітка, не повинна йти врозріз з правилами використання послуги.
Проводиться спектр заходів, за допомогою яких підтверджується згода суб'єкта. Гравець погоджується на обробку персональних відомостей. Користувач має право отримувати різну інформацію про себе у будь-якого суб'єкта взаємовідносин. Вказуються ПІБ, місце знаходження чи постійного проживання. Потрібні реквізити посвідчення особи людини, яка подає запит. До винятків належать випадки, описані у законі.
Гравець гарантує безкоштовний доступ до інформації. Відстрочка у наданні не допускається. Однією з умов отримання є попереднє ознайомлення з інформацією про третіх осіб. Відомості, що цікавлять, необхідно подати протягом 30 діб з моменту відправки запиту.
45 днів – загальний термін вирішення перелічених питань. Це граничний період, який може продовжуватися. Повідомлення про відстрочку подається у письмовій формі. Публікується порядок оскарження такого рішення. У разі відмови у доступі гравець має право звернутися до уповноваженого Верховної Ради України або до суду.
Зміна політики
Іноді політика конфіденційності змінюється чи доповнюється. Такі дії виконуються після кожної зміни закону. Якщо відвідувач сайту у вказаний термін не вчиняє дій, зараховується згода. Інакше видається відмова у письмовій формі.
Політику конфіденційності рекомендується постійно перечитувати. Гравець завжди має бути в курсі доповнень. Для зручності користувачів текст знаходиться на сторінці сайту. Читання триватиме 10-15 хвилин. Знання змін – шанс запобігти порушенню. Користувач, який знає нюанси заздалегідь, використовує сервіс із вигодою. Дозволяється грати в азартні ігри з реальними ставками, отримувати та відігравати бонуси, брати участь у турнірах, виводити виграші.